2017. ápr 28.

Rólam

írta: firstandbusinessclasstravel.blog.hu
Rólam

Első First Class jegyem 585.- euróért , a Szent Grál !! A Trükk!

Soha nem fogom elfelejteni az első "First Class"  jegyemet amit megszereztem a Lufthansánál 2 kontinensre.


Sokat utazom, mondhatni havonta legalább egy tengeren túli utat teszek meg és emlékszem arra a napra is még, amikor felszálltam a gépre és csak irigykedve néztem a business illetve a first class utasok fotelét, míg nekem hátra kellett mennem az úgy nevezett "Economy" osztályra és ha szerencsém volt egyedül ültem más esetben valaki idegen ült be mellém. Ez egy rövid szakaszon akár ki is bírható, de ha hosszabb utat terveztem ott horror volt végig ülni valaki mellett 10 - 12 órát, plusz az átszállás.
BusinessFirst class utasoknak már  a felszállás előtt pezsgőt szolgálnak fel, míg az economy osztályon már javában szenvednek a turisták, hiszen nekik már a beszálláskor is sorba kellett állniuk, míg az előbbi utasoknak külön "Lounge"- Business váró áll a rendelkezésükre.
De mielőtt megosztom veletek élményemet röviden magamról:
Ausztriában nőttem fel.
Olyan ember vagyok, akinek mindig kell valami új kihívás. Nagyon sok mindennel foglalkoztam az évek során. Többek között:  rendezvényszervezéssel, nyitottam egy kávézót, volt  nyomdaipari vállalkozásom, amivel eszméletlen sikert értem el. Már az első évben hetven-nyolcvan milliós forgalmat produkáltunk, a harmadik évben már a hétmilliárdot is meghaladta a cég forgalma. Ezután indítottam el a fitnesztermeket. De ekkor már kiszálltam, kb. 33 éves lehettem és elértem az anyagi függetlenséget. A fitnesztermet csupán hobbiból szerettem volna működtetni, aztán olyan sebességgel "beütött" az embereknél, hogy állandóan teltházas voltam, aztán 2 évvel később nyitottam egy újat és néhány hónappal ezelőtt még egyet.Ez volt az utolsó nagy dobásom, ami üzletileg is nagy sikerrel működik a mai napig.
Néhányan azt hiszik rólam, hogy a szüleim támogatnak vagy tőlük kaptam pénzt, nos el kell szomorítanom mindazokat akik ezt gondolják, mert nem így van! Mindent saját erőmből építettem fel és a mai napig havonta segítem anyagilag szüleimet, ezentúl 2 db. hitelkártyám van náluk, utaztatom, voltam velük például: világkörüli úton, végig first classon vagy elvittem őket többször Észak Amerikába aztán Dél Amerika, Ausztrália stb
 
Egyszer valaki a következőket kérdezte tőlem: Facebook oldaladat követve olyan érzésünk támad, mintha egy légitársaság fizetett ügynöke lennél. Ilyen intenzív hobbi számodra az utazás vagy más céljaid is vannak vele?
 
Egyszerű a válasz: ez a hobbim, ez az egyetlen igazi szenvedélyem. Repülőjegyekben tudok kifejezetten jó ajánlatokat, elsősorban a tengerentúli utak business, illetve first class jegyeiben vagyok leginkább otthon. Sokszor akár 6-10 ezer eurós jegyeket is megszerzek 1000 euró alatt.  Nem is csupán kulturális érdeklődésből utazom, inkább az emberek, az újdonságok foglalkoztatnak. Ha bárhova elutazok, az első dolgom, hogy kimegyek a piacra, ott lehet ugyanis a legjobban megismerni, hogyan élnek a helyiek.
 
De most visszatérek az izgalmas részhez. Mint már írtam, rengeteget utazom és egyik utazásom során arra lettem figyelmes az egyik foglalásnál, hogy valami nem stimmel. Először is a Lufthansa első osztályára a repjegy Columbiába közel 10.000.- ezer euróba került. Azon a portálon ahol én néztem a jegyeket, mindössze 2600.- euró volt. Éreztem, hogy itt valami nem stimmel (ez kb. 5 évvel ezelőtt lehetett) Aztán kezdtem mélyebben foglalkozni a portállal, míg egyszer csak azt tűnt fel, hogy már 1900.- euróért is tudom foglalni egy kisebb trükk bedobásával. Aztán addig addig bütyköltem azt a bizonyos oldalt míg a jegyet tovább csökkentettem és most kapaszkodj meg!! 585.- !! euróra de ha azt gondolnád, hogy itt vége ebben az árban bele tudtam foglalni egy Amerikai utat is ugyan csak First Class -on. A jegy normál ára 10.000.- euró volt nekem 585.- euró
 
Ültem a gép előtt azon tűnődve, hogy vajon ha lefoglalom működik is? el tudok azzal a jeggyel utazni? Aztán gondoltam, egye fene kipróbálom és csodák csodájára a rendszer végig engedett, hogy menjek, lefoglaltam és az elektrónikus jegy máris a kezemben volt. Ettől függetlenül volt bennem egy furcsa érzés, hiszen még ki kellett mennem a reptérre és be is kellett check -olnom és természetesen bennem volt a félsz, hogy ott majd elutasítanak. De nem így történt. Oda mentem, no ! :) a First Class Check in pulthoz, ahol a First Class utasoknak piros szőnyeg van leterítve, fantasztikus érzéssel töltött el, aztán máris a kezemben tartottam az első osztályra szóló jegyemet amit én egyszerűen : Szent Grálnak hívok. Egy 10.000.- ezer eurós jegyet tartottam a kezemben amit mindössze 585.- euróért vettem meg és 2 kontinensre szólt: Dél Amerika aztán vissza Európa és Észak Amerika. Végül megkérdezte a hölgy, hogy kérek-e kíséretet egészen a First váróig? (mivel a First utasoknak jár)
 
Azóta is ezt a rendszert használom (5 éve) de már több int 1 éve tanfolyamokat tartok és megosztom a titkaimat. Természetesen ez csak 1 a sok közül,mert nap mint nap lehet felfedezni újabb és újabb dolgokat de a módszereim attól különbözik a többiétől, hogy működnek! Error Fare árak, és mégsem kell félni attól, hogy sztornózzák és ráadásul nem economy hanem Business és First Class.
 
Most jön az élménybeszámoló! Az élmény amit át kell élni mindenkinek! Az élmény ami le írhatatlan! 
 
Frankfurtban a Lufthansa saját terminált épített a First Class utasainak. Ne tévesszen meg minket a Business váró! Különbség van a Business és a First Class Váró között is!  A First sokkal de sokkal luxusabban van kivitelezve mit a Business!
 
De mi jár a First utasoknak ami a Business utasoknak nem: 
1. Limuzin szerviz - ez azt jelenti, hogy a First vároból egy limuzin jön érted és az visz ki téged egészen a gép kerekéig.
2. Még több csomagot vihetsz magaddal mint a business class utasai.
3. A gépen max 8 fővel ülsz együtt - de gyakran egyedül vagy rossz esetbe 2 fővel utazól,   hiszen az első osztályú jegyek akár 10.000.- ezer euróba is kerülhet
4. Beágyaznak friss fehér ágyneművel
5. Ajándék pizsama, papucs és pipere: La Prairie - luxus krémek
6. A la carte étlap a fedélzeten - nem tolják k"i trolley" -on az ételt hanem megterítenek mint egy étteremben.
7. és, és, és....
8. És képekben is
e_n3_1.jpg
e_n2_1.jpg
e_n1_1.jpg
e_n3.jpg
e_n11.jpg
e_n1.jpg
e_n8.jpg
Szólj hozzá

utazás travel ausztria luxus economy olcsó utazás firstclass business class András luxus utazás luxus ingyen